11/30/2010

İknanın Anahtarı



Mediacat sitesinde gezinirken gözüme ilişen bu kitap hemen aklımın da bir köşesine ilişiverdi.İsmini fazla klasik bulduğum kitabın, aslında konusu cazip gelmişti. Çünkü uzun zamandır bu konuda düşünüyordum.Manyak müşterileri ikna yöntemleri,kriz iletişimi vs.. Bu kitabın bana bir şeyler katacağını düşünüp,heyecanla atıldım...Bir kitap almadan önce ilk sayfasını muhakkak okurum. Okudum, ilk sayfa da güzel geldi tamam dedim budur.Kitap asla kötü olmaz,tek sayfasından kazanacağın bilgiler, günü geldiğinde bir işinde büyük kurtarıcın olur gibi sözlere pek de inanmam:)Çünkü o bilgiyi kazanırken aynı zamanda onun beni eğlendirmesini ve heyecanlandırmasını isterim...Bu kitap sonraki 10 sayfada kabusum oldu.İnanılmaz klasik yöntemleri sanki büyük bir buluşmuş gibi anlatmasına hala anlam veremedim.Mark Goulston tecrübe ve başarı dolu bir hayat yaşamış olsa da bence Elif Şafak'ın yabancı şubesidir..Henüz kitabın yarısına bile gelmemiş olsam da içimdeki duyguları yazmadan geçemeyeceğim :)Satın alacak olan varsa bir kez daha düşünsün :) Ya da gelip benden alabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder