2/02/2010

Eksik Bir Şey Mi Var Hayatında....


IKEA reklamındaki ''yine mi bamya''diyen küçüğün sözünü hatırlarsınız..Bende artık Vodafone görünce yine mi yeni bir kampanya..demekten kendimi alamıyorum..Bu kez Graffiti akımıyla yeni bir basın ilanı çalışması yaptı.Gerçi Türkiye'de kabul görmek için artık ne yapacağını şaşırdı..Mediacat'in yaptığı araştırmaya göre de Vodafone 2009'da en hızlı büyüyen ve reklam yatırımını en çok arttıran reklamveren pozisyonuna yükselmiş görünüyor..Evet artık Vodafone bilinirliğini arttırmayı başardı ancak mevcut Vodafone kullanıcılarının yüzdesine bakınca hala yeteri düzeye ulaşmadığı görülmektedir..Zaman sadece birazcık zaman demiş sevgili Sezen Aksu ancak Vodafone yeteri kadar zamana ve tecrübeye sahip bir marka zaten..Çok da acımasız olmak istemem çünkü Türkiye'ye bir anda gelen ve Telsim mirası imajıyla sektöre adım atan firma aslında çok da kötü bir başlangıç yapmıştı..Ancak bu kadar reklam yatırımı yapan bu dev markanın başka stratejilerle devam etmesi gerektiğine inananlardanım..Yeni kampanyasına gelecek olursam,burada sanki gençler Vodafone'dan memnun değillermiş,çok da özgürce konuşamıyorlarmış gibi isyan etmişler..Ben biraz daha tersten anlamış bulunuyorum bu yeni reklamlarını..Ancak böyle de bir anlam da çıkıyor..Kendi kendini beğenmeyip değiştirmeye çalışan bir yöntem izlenmiş..Korkum yakında şöyle bir kampanya ile karşımıza çıkması..
''Vodafone ile cebinizi özgür bırakın'('Hiç bir isteğimiz olmadan..)Artık her hafta her vodafone kullanıcısına 250 kontör bedava..:)Cebinize değil vodafone'a yüklenin...:)

1 yorum:

  1. Her baktığımda, tekrar bakma isteği uyandıran reklam:):):) Demek "Gerilla" mantığı buymuş. Aydınlandım efendim saygılar:):):)

    YanıtlaSil